Asiantuntijapalvelut

Autamme asiakkaitamme kehittämään liiketoimintaansa suunnitelmallisesti asiakasdatasta kerättävän tiedon pohjalta ja kehittämään asiakaskokemusta liiketoiminnan tärkeimpänä muuttujana.

 

ASIAKAS- JA TYÖNTEKIJÄKOKEMUS

Toimimme asiakkaidemme kumppanina asiakas- ja työntekijäkokemuksen mittaamisessa, ymmärtämisessä ja kehittämisessä. 

Asiakaskokemuksen kehittämisprosessi perustuu tiedon keräämiseen asiakaskohtaamispisteistä luoden ymmärryksen asiakasmatkaan vaikuttavista tekijöistä ja on merkittävässä roolissa liiketoiminnan kehittämisessä. Kehittämällä asiakaskokemusta parannat asiakastyytyväisyyttä, saavutat kilpailuetua kiristyvässä kilpailussa, vaikutat liikevaihdon kehitykseen ja parannat asiakasuskollisuutta. 

Hyvä, suositteluun johtava asiakaskokemus syntyy erinomaisen työntekijäkokemuksen lopputuloksena. Työntekijäkokemuksen kehittämisprosessi ei ole ainoastaan työhyvinvointimittauksia tai kehityskeskusteluja, vaan toimii samalla periaatteella kuin asiakaskokemuksen kehittämisprosessi, eli kokemukseen vaikuttavia tekijöitä tulee tarkkailla kokonaisvaltaisesti.

 

TIEDONKERUU JA ANALYSOINTI

Suunnittelemme ja toteutamme asiakkaillemme mm. Microsoft BI -ratkaisuja hyödyntäen vaativia raportointi- ja tiedonkeruuratkaisuja, esim. johdolle, myynnille, taloushallintoon ja henkilöstöhallintoon. Tiedon tuottamisen lisäksi tarjoamme asiakkaille tiedon analysointia, jolloin kerätyn tiedon hyödyntäminen tehostuu merkittävästi.

JÄRJESTELMÄASIANTUNTIJA

Järjestelmäasiantuntijamme ovat erittäin kokeneita ja pystyvät sekä konsultoimaan että rakentamaan asiakkaan liiketoimintaympäristöön sopivat ratkaisut. Lisäksi järjestelmäasiantuntijamme toteuttavat erilaiset järjestelmäpäivitykset Microsoft Nav ja Dynamics -ympäristöjen osalta. 

BI ANALYYTIKKOPALVELUT

Asiakkaiden järjestelmien muodostaman datan analyysissa käytämme Microsoftin Power BI- ratkaisua. Tuotamme asiakkaille liiketoiminnan kannalta kriittiset menestyspisteet ymmärrettäväss visualisoidussa muodossa.  Sen avulla asiakkaamme pystyvät seuraamaan liiketoiminnan mittareita ja saada vastauksia liiketoimintakokonaisuuden nykytilasta. Palvelussamme käytettävän Power BI:n vahvuuksia ovat tietojen yhdistäminen useista tietolähteistä ja monipuoliset dashboardit johdolle päätöksentekoon. Tuotamme palvelun asiakkaille avaimet käteen -periaatteella, jolloin asiakas voi resurssoida oman aikansa liiketoimintansa kehittämiseen analyysitiedon pohjalta.

 

Ota yhteyttä ja keskustellaan lisää:

*Kaikkia yhteystietoja käsittelemme rekisteriselosteemme mukaisesti, minkä löydät kotisivujemme alareunasta.