Yrityksemme palvelulupaus on kasvattaa asiakasyritystemme liiketoiminnan tuottavuutta, kannattavuutta ja ennakoitavuutta. Palvelukonseptimme sisältö lupauksen täyttämiseksi on ainutlaatuinen ja sen avulla asiakkaan liiketoimintaa voidaan kehittää erittäin monipuolisesti.

 

Asiakkaamme ovat kokeneet saavansa sen, minkä olemme luvanneet ja mitä ovat odottaneet. Toteutimme kaikille asiakkaillemme joulukuussa 2018 asiakaspalautekyselyn ja saimme suositteluvalmiutta kuvaavaksi NPS-luvuksi 75! Se kertoo siitä, että asiakkaamme ovat erittäin tyytyväisiä palveluihimme.  NPS-luku on huomattavasti keskiarvotasoa korkeampi.

Markkinoille kehittämämme ja vuoden 2018 jälkipuoliskolla markkinoille tuomamme palvelukokonaisuudet ovat saaneet kovan suosion eri kokoisten yritysten keskuudessa. Yrityksen kasvuvauhti on erittäin vahva ja kasvua on hyvä rakentaa tyytyväisten asiakkaiden kanssa.

Kiitos nykyiset asiakkaat ja tervetuloa uudet!