Asiakaskokemuksen kehittäminen analytiikan avulla  

Asiakaskokemuksen kehittäminen analytiikan avulla

 

Olemme kehittäneet palvelukonseptin, joka hyödyntää big dataa ja eri kanavista kerättävää tietoa yritysten liiketoiminnan kehittämiseksi. Konseptissamme parannetaan ennakoivan analytiikan avulla asiakaskokemusta ja asiakaspitoa. Koneoppimisen avulla on mahdollista tunnistaa kipukohtia asiakasprosesseissa, ja parantaa näin loppuasiakkaalle muodostuvaa arvoa.

Miksi asiakaskokemuksen kehittäminen analytiikan avulla on tärkeä?

Analytiikka mahdollistaa asiakasprosessien kehittämisen niin, että asiakkaat saavat juuri haluamaansa palvelua. Mahdollisiin kipukohtiin vaikuttamalla pystytään parantamaan asiakaspitoa ja asiakastyytyväisyyttä.

Asiakaspidon kannalta on tärkeää tunnistaa ajoissa ne asiakkaat, joiden asiakaskokemus on heikentynyt tai joiden riski poistua on kasvanut. Ennakoiva analytiikka mahdollistaa tämän, ja kyseinen tieto auttaa palveluntarjoajaa kohdentamaan resurssejaan tehokkaasti. On tutkitusti tehokkaampaa vaikuttaa asiakkaan tyytyväisyyteen ja päätökseen pysyä asiakkaana, jos ollaan liikkeellä hyvissä ajoin.

Olemme toteuttaneet ennakoivaa analytiikkaa eri toimialoilta oleville asiakkaillemme. Heille on tärkeää kehittää asiakkuuksiaan jatkuvasti, ja olla edelläkävijöitä omilla toimialoillaan. Muutosten jalkauttamisessa on tärkeää myös seurata kehitystä. Tähän Redocap tarjoaa erilaisia mahdollisuuksia ja tapoja. Asiakkaanamme on mm. Talenom Oyj ja Finnkino Oy.

TUTUSTU PALVELUIHIMME

 

« Takaisin