Some asiakaskokemuksen rakentajana  

Some asiakaskokemuksen rakentajana: Somen valmennus

 

Somevalmentajamme Jenni Ahokas palaa Redocapille valmentamaan yrityksiä, kuntia ja seurakuntia! 


Sosiaalisen median asiantuntijamme Jenni Ahokas jatkaa lyhyen opintotauon jälkeen yritysten, kuntien ja seurakuntien, somemarkkinoinnin kehittämistä. Olemme tehneet yhteistyötä kymmenien organisaatioiden kanssa, joten me todella tunnemme someviestinnän mahdollisuudet ja haasteet. Meidän mielestämme sosiaalinen media on parhaimmillaan loistava kanava asiakassuhteen rakentamiseen ja asiakaskokemuksen kehittämiseen tehokkaamman vuoropuhelun mahdollistajana. 

Sosiaalinen media markkinoinnin näkökulmasta


Ihannetilanteessa sosiaalinen media on organisaation ja sen kohderyhmän yhteinen kohtaamispaikka, jonka avulla organisaatio käy aktiivista dialogia asiakkaiden kanssa, sekä kehittää imagoaan ja asiakaskokemustaan tavoitteiden mukaiseen suuntaan. Järjestämme yrityksille, kunnille ja seurakunnille somevalmennuksia, joiden jälkeen teillä on kaikki työvälineet organisaation someviestinnän kehittämiseen tehokkaasti ja saavutatte tämän ihannetilan sekä omat tavoitteenne.

Erikoistarjous sosiaalisen median valmennuksille:

Olemme rakentaneet nyt erikoistarjouksia sosiaalisen median valmennuksiin asiakkaille, jotka tekevät tilauksen 30.11. mennessä. 


Valmennus sisältää yksilöllisesti räätälöidyn valmennuksen, asiantuntijan paikan päälle sparraamaan ryhmäänne sosiaalisen median käyttöön, sekä koulutusmateriaalin. Valmennettavan ryhmän koko vähintään 10 hlö. Jos haluat ottaa somen haltuun ja kehittyä someviestinnän ammattilaiseksi, ota yhteyttä!

 
Lisätietoja tarjouksesta:


Iina Torppa
Redocap Oy
+358 (0)50 310 9959
iina.torppedocap.fi

 

« Takaisin