Ajankohtaista

Ensimmäinen askel matkalla kestävään menestykseen

   Tulevaisuuden tavoitteet voidaan saavuttaa vain, jos tiedetään ensin, missä mennään nyt. Siksi matkamme asiakkaan kanssa alkaa lähes poikkeuksetta nykytila-analyysistä.

» Lue lisää

Tyytyväiset asiakkaat vauhdittaneet kovaan kasvuun!

   Saimme suositteluvalmiutta kuvaavaksi NPS - luvuksi 75! Se kertoo siitä, että asiakkaamme ovat erittäin tyytyväisiä palveluihimme. NPS- luku on huomattavasti keskiarvotasoa korkeampi.

» Lue lisää

Yrityksenne data kilpailueduksi ja tiedolla johtamisen välineeksi!

   Yritykset tuottavat dataa huomattavasti enemmän kuin hyödyntävät sitä. Tämä johtuu siitä, että muodostuvaa dataa syntyy paljon ja sitä ei osata tai pystytä käsittelemään selkeäksi ja ymmärrettäväksi toimintaa ohjaavaksi informaatioksi. Lue lisää...

» Lue lisää

Redocap Oy: n palveluvalikoima kokonaisuutena liiketoiminnan kasvuun ja kehittämiseen

   Redocap Oy: n palveluvalikoima keskittyy entistä vahvemmin yritysten keskeisten menestystekijöiden rakentamiseen ja hyvän asiakaskokemuksen mahdollistamiseen.

» Lue lisää

Asiakaskokemuksen kehittäminen analytiikan avulla

   Miksi asiakaskokemuksen kehittäminen analytiikan avulla on tärkeä?

» Lue lisää

Kuntasektorilla tapahtuu, kiireinen syksy edessä!

  

» Lue lisää

Uusia asiantuntijapalveluita

   Palveluvalikoimamme on laajentunut entisestään

» Lue lisää

Asiantuntijapalveluita BusinessOulun palvelusetelillä

   Voit hyödyntää BusinessOulun yrityspalveluseteleitä palveluissamme.

» Lue lisää