ZigaForm version 4.8.0

PrintVis

PrintVis on toimialakohtainen sekä moderni ohjelmistoratkaisu grafiikka- ja painoteollisuudelle, rakennettuna Microsoft Dynamics 365 Business Centraliin.

Kaikki tarvittava samassa paketissa

Virtaviivaista yrityksesi liiketoiminta PrintVisin ja Microsoftin tarjoamalla integroidulla palvelumallilla. ERP ja MIS samassa ratkaisussa, jonka avulla seuraat kaikkia tulostusprosesseja ja varastotilannetta sekä hoidat laskutuksen yhdessä pilvipohjaisessa järjestelmässä.

Toiminnanohjaus

Redoflow ja Microsoft Dynamics muodostavat joustavan ja tarpeidesi mukaan skaalautuvan ERP-alustan.

MIS-toiminnot

PrintVisin MIS-toimintojen avulla hallitset kaikkia tuotannon yksityiskohtia.

Varasto ja laskutus

Seuraat varastoa ja hoidat töiden laskutukset kätevästi ja aikaa säästäen samassa järjestelmässä.

Pilvipohjainen

Palvelu on pilvipohjainen, joten sinulla on pääsy järjestelmään missä ja milloin tahansa.

TEHTÄVIEN JOHTAMINEN

Hallitse prosesseja keskitetysti

Tehtävien johtaminen -toiminto on hallinnon työkalu, joka toimii pääsivustona kaikille tilaukseen osallistuville työntekijöille. Se antaa kattavan kuvan projekteista ja sisältää yksityiskohtaiset tiedot määräajoista, toimituspäivämääristä, asiakastiedoista, työhistoriasta jne.

Tämän moduulin avulla voit hallita ja seurata prosessien eri vaiheita ja saat kattavan katsauksen avoimiin tehtäviin, vahvistettuihin tilauksiin ja meneillään oleviin töihin.

 

Nimeä työvaiheille vastuuhenkilöt

PrintVis pyytää varmistamaan, että jokaisella työvaiheella on nimetty vastuuhenkilö. Työvaiheen päätyttyä vastuu osoitetaan seuraavan työvaiheen vastuuhenkilölle. Prosessi pysyy aikataulussa ja kaikki tilauksen oleelliset tiedot ovat nopeasti löydettävissä.

TYÖN ARVIOINTI JA TARJOUS

Säästä aikaa ja kustannuksia

PrinVisin avulla arvioit töiden kustannuksia vaivattomasti käyttämällä hinnoittelutyökaluja – valmiita sekä omiin tarpeisiisi räätälöityjä.  Tee useita vaihtoehtoja vaativat tarjouspyynnöt helposti ja nopeasti.

Vähemmän virheitä

Virheelliset tarjoukset vaikuttavat suoraan yrityksen kannattavuuteen. PrintVis vähentää virheitä esittämällä automaattisesti oikeat kysymykset ja huomioimalla kaikki tekijät, jotka vaikuttavat työn oikeanlaiseen hinnoitteluun.

Tarjouslomakkeet

Kun rakennat tarjousta, voit käyttää vakiolomaketta, joka sisältää kaikki osa-alueet hinnan arviointia varten. Lomake muodostaa hinta-arvion automaattisesti huomioiden tarvittavat yksityiskohdat.

Tieto siirtyy mutkattomasti

PrintVis antaa sinulle kaikki tarvitsemasi avainluvut, ja antaa näin kattavan katsauksen työn taloudellisiin näkökulmiin, tarkastellen välittömiä kustannuksia, kokonaiskustannuksia, yleiskustannuksia, korotuksia ja lopullista myyntihintaa.

SUUNNITTELU JA AIKATAULUTUS

Automaattinen tai manuaalinen suunnittelu

Uusi tilaus muodostaa automaattisesti arvion käytettävästä ajasta sekä käytettävistä resursseista. Järjestelmä antaa ehdotuksia tuotantotehokkuuden lisäämiseksi – tai voit suunnitella kaiken myös itse.

Suunnittele tarpeidesi mukaan

PrintVis -ohjelmassa on useita suunnittelun tasoja. Suunnittelu voi perustua välitavoitteisiin tai se voidaan suunnitella yksityiskohtaisemmin perustuen esimerkiksi päivämääriin, ajankohtiin tai tuotantonopeuksiin.

Analysointi

Järjestelmä sisältää erilaisia grafiikoita, joissa voit nähdä sekä vapaana että käytössä olevat koneet, käytettävissä olevat työtunnit sekä suunnitellun tuotannon. Voit jakaa kaikki tiedot PrintVis -palvelusta tuotantotiimillesi reaaliaikaisesti Shop Floor -moduulin avulla. Tuotantotiimilläsi on aina viimeisimmät ohjeistukset saatavilla.

Shop Floor

Shop Floor -moduuli hakee tietoja tavaroiden kulutuksesta, ajasta ja tuotannosta, sekä lähettää tiedot tuotantotilaukselle reaaliajassa. Saat päivitetyn tiedon jokaisesta tuotannon tilauksesta ja käytettävissä olevasta konekapasiteetista.

VARASTO JA OSTOT

Varastotarpeen ennustaminen on ratkaisevan tärkeää liiketoiminnassa, jossa varastoarvot muuttuvat nopeasti, varaston koko on keskimääräistä pienempi ja kassavirtaa ei voi sitoa tarpeettomiin varastotuotteisiin. 

PrintVis antaa sinulle kokonaiskuvan sekä tavaroiden että palveluiden ostotarpeista. Luotettava varastonhallinta auttaa pitämään tarvikkeet optimaalisella tasolla ja näin säästää yrityksen pääomaa. Varastonhallinnan lisäominaisuudet lisäävät materiaalien käytön tehokkuutta, auttaen vähentämään hukkajätettä ja anten sinulle mahdollisuuden hyödyntää jo olemassa olevia varastoja parhaalla mahdollisella tavalla.

PrintVis-sovelluksen avulla voit suorittaa hankinnat keskitetysti, tehdä yksittäisiä hankintoja projektia kohden tai yhdistää nämä kaksi hankintatapaa. PrintVis antaa sinulle mahdollisuuden vaikuttaa siihen, mitä kohteita järjestelmän automaattisilla ostoehdotuksilla hallitaan.

KUSTANNUSLASKENTA JA LASKUTUS

PrintVis muodostaa kokonaiskuvan ja historian kaikista tehdyistä töistä sekä vertailee tarjouksen ja työn todellisia kustannuksia. Oliko tarjous oikein laskettu? Mikä oli projektin kustannustaso? Oliko projekti kannattava?

Voit hyödyntää kerättyä tietoa liiketoimintasi kehittämisessä, jotta toiminnasta saadaan entistä tuottoisampaa.

Töiden laskuttaminen on täysin integroitu alustavaan arvioon, kulutukseen sekä työn kustannuksiin. Näiden tietojen perusteella voit rakentaa laskun vain yhdellä klikkauksella. Laskutus voidaan muodostaa esimerkiksi tilauksen lopullisesta hinnasta, todellisesta kulutuksesta, mahdollisista laskutettavista ylityöistä, lisämääristä jne.

TALOUSHALLINTO

Lisää kentät, taulukot ja käyttäjäkohtaiset valikot muutamassa minuutissa. Määritä liiketoimintasäännöt – esimerkiksi maksuehdot ja alennukset yksittäisille asiakkaille ja myyjille. Käsittele kaikkia kansainvälisen kaupan, mukaan lukien euroliiketoiminnan, luontaisia ​​vaatimuksia ja valuuttaan liittyviä kysymyksiä. 

Analysoi useilla kriteereillä, käyttäen raportointiyksikköinä esimerkiksi liikevoittoa, kustannuspaikkaa, yksiköitä, alueita tai tuotelinjoja. Käytä useita ennalta määritettyjä raportteja tai omia räätälöityjä yrityskohtaisia ​​raportteja. Esitä raporttien tulokset verkossa tai jaa ne sähköpostitse, jotta johtajat, työntekijät, verkkopartnerit ja sijoittajat pysyvät ajan tasalla yrityksen toiminnasta.

Kiinnostuitko?

Kerromme sinulle mielellämme lisää!

Jätä meille viesti täyttämällä alla oleva lomake, niin olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian!

3 + 15 =

Seuraa meitä

Yhteystiedot

Tietotie 2, 90460 Oulunsalo

Vanha Kaarelantie 33 A , 01610 Vantaa

010 206 3090

etunimi.sukunimi@redocap.fi