Taloushallinto
Redoflow® Taloushallinto yhdistää kirjanpidon, myynnin, ostojen, varaston ja asiakasvuorovaikutusten tiedot. Näin olet koko ajan selvillä siitä, kuinka yritykselläsi menee ja mihin suuntaan liiketoimintasi kehittyy.Redoflow Taloushallinto koostuu neljästä sovelluksesta, joita ovat myynti- ja ostolaskutus, varastonhallinta sekä tuotanto.
Myyntilaskutus
Sähköinen laskutus suoraan asiakashallinnasta ja automatisoitu laskutusprosessi.
Ostolaskutus
Sähköinen laskujen vastaanotto ja kierrätys. Ostolaskut tiliöityvät automaattisesti kirjanpitoon.
Varastonhallinta
Optimoi varastotasot. Laskee automaattisesti varaston läpimenoajat, varastotasot ja uudelleentilauspisteet.
Tuotanto
Yhdistää lattiatason tuotannonohjauksen osaksi koko yrityksen toiminnanohjauksen kokonaisuutta.
Automatisoi nyt myynti- ja ostolaskutuksesi
Sähköisten laskujen vastaanottamisesta tuli pakollista kaikille yksityisille elinkeinonharjoittajille huhtikuussa 2020
Laskujen tulee olla EU-standardin mukaisia
Uudistuksen tavoitteena on standardoida taloushallintoa ja laskutusta. Laki velvoittaa nyt yksityiset elinkeinonharjoittajat vastaanottamaan sähköisiä laskuja. Sähköpostiin lähetetty pdf ei kelpaa, vaan sähköisen laskun tulee täyttää EU:n verkkolaskutusstandardit. Muutos ei kuitenkaan koske kuluttajalaskutusta. Muutoksen taustalla on tavoite lisätä yritysten tuottavuutta leikkaamalla hallinnollisia kuluja. Voit lukea aiheesta lisää täältä.
Redoflow myynti- ja ostolaskutuksen avulla noudatat uusia säädöksiä automaattisesti.
Oletko miettinyt, kuinka paljon resurssejasi kuluu laskutukseen? Automaatiolla voit säästää jopa:
%
Säästöä ostolaskujen käsittelykuluissa*
%
Vähemmän kulutettua aikaa hallinnolliseen työhön
%
Säästöä myyntilaskujen käsittelykuluissa*
* Billentiksen vuoden 2016 raportin mukaan sähköinen laskutus säästää yrityksen laskujen käsittelykuluja jopa 64 % myyntilaskutuksessa ja 59 % ostolaskutuksessa. Euromääräinen säästö per myyntilasku on 6,60€ ja ostolaskuissa jopa 11,20€ per lasku.
Miksi valita Redoflow?
Laskutus vie tyypillisesti paljon aikaa: laskulle tulevat tiedot, kuten tositteet toimitetuista tavaroista ja työtunneista, joudutaan keräämään useasta paikasta ja eri järjestelmistä. Lisäksi laskut joudutaan lähettämisen jälkeen usein vielä syöttämään laskutusjärjestelmään sekä koostamaan kirjanpitoon. Laskutuksen ei kuitenkaan tarvitse olla kallista ja aikaa vievää puuhaa.
Säästä aikaa ja kustannuksia
Voit käyttää aiemmin laskutukseen ja kirjanpitoon kuluneen ajan vaikka asiakastyöhön tai vapaa-aikaasi! Säästät niin laskujen käsittelykuluista kuin kirjanpidonkin kuluista, sillä laskun tiedot siirtyvät Redoflowlla automaattisesti kirjanpitoon.
Helppo käyttää ja kulkee mukana
Toimii pilvipalveluna Microsoft Dynamics 365 Business Central -alustalla. Voit käyttää palvelua missä haluat ja millä päätelaitteella tahansa. Kätevät mobiilisovellukset mahdollistavat laskuttamisen vaikket olisi toimistollakaan.
Asiakkaat kiittävät
Laskut aina oikein ja ajallaan. Halutessasi voit lähettää asiakkaalle muistutuksen.
Vähemmän virheitä
Automatisoitu laskutus pienentää virheiden mahdollisuuksia selvästi. Kaikki laskulle tarvittava tieto löytyy samasta järjestelmästä. Tietoja ei siis jouduta syöttämään käsin kuin kerran, parhaassa tapauksessa ei kertaakaan.
Tieto siirtyy mutkattomasti
Palvelu sisältää automaattiset rajapinnat niin tilitoimiston kuin pankkienkin välillä. Tiedot siirtyvät helposti eri järjestelmien välillä, eikä ihmistä tarvita syöttämään tietoja joka vaiheessa.
Eroon paperitöistä
Voit potkaista tulostintasi viimeisen kerran, sillä Redoflowlla pääset täysin eroon tulostus- ja postitustöistä sekä muusta materiaalin hallinnasta.
OPTIMOI OSTOT
Taloushallinto-moduulin avulla optimoit varastotasot, automatisoit toimitusketjusi ja maksimoit kannattavuutesi. Voit ennakoida tarkasti varaston täydennysajankohdan ja -paikan. Dynaamisesti päivitettävien varastotasojen avulla ostat helposti juuri ne nimikkeet, jotka tarvitset. Vältä myynnin menetys ja vähennä puutetilanteita: ylläpidät oikeaa varastosummaa helposti laskemalla varaston tasot, läpimenoajat ja uudelleentilauspisteet automaattisesti.
PARANNA MYYNNIN TUOTTAVUUTTA
VARASTO JA TUOTANTO
Tutustuthan myös tilitoimistopalveluihimme!
Redoflow-asiakkaana voit halutessasi ulkoistaa tilitoimistopalvelut kauttamme, jolloin saat tilitoimisto- ja järjestelmähaasteet ratkaistua yhdellä kertaa.
Usein kysytyt kysymykset
Miten Redoflow taloushallinto eroaa tavallisista laskutuspalveluista?
Redoflow Taloushallinnolla automatisoit laskutuksesi täysin. Laskuaineisto syntyy automaattisesti toteutuneiden toimitusten pohjalta. Ostolaskutuksella taas pystyt kierrättämään ostolaskut sähköisesti ja ostolaskut tiliöityvät automaattisesti kirjanpitoon, mikä vähentää kirjanpidon kustannuksia. Tavallisella laskutuspalvelulla joudut itse kokoamaan laskulle tarvittavat tiedot ja lasku täytyy vielä kirjata kirjanpidon järjestelmään tai lähettää laskuista koonti kirjanpitäjälle.
Kun käytössäsi on sekä Redoflown myynti- että ostolaskutus, et tarvitse muita taloushallinnon järjestelmiä. Redoflown etuna on myös tehokas raportointi. Näet toteutuneet maksutapahtumat reaaliaikaisesti.
Voinko ottaa käyttööni vain myynti- tai ostolaskutuksen?
Kyllä. Se on täysin mahdollista. Redoflow Taloushallinto koostuu neljästä sovelluksesta, joita ovat myynti- ja ostolaskutus, Redoflow Varastonhallinta ja Redoflow Tuotanto. Redoflown idea on tarjota sinulle juuri se mitä tarvitset, eli halutessasi voit ottaa käyttöön esimerkiksi pelkän myyntilaskutuksen.
Kiinnostuitko?
Kerromme sinulle mielellämme lisää!
Jätä meille viesti täyttämällä alla oleva lomake, niin olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian!
Seuraa meitä
Yhteystiedot
Kiilakiventie 1, 90250 Oulu
Vanha Kaarelantie 33 A , 01610 Vantaa
010 206 3090
etunimi.sukunimi@redocap.fi