Uusi järjestelmä käyttöön nopeasti ja tehokkaasti
Olemme tehneet uuden järjestelmän käyttöönotosta asiakkaillemme helppoa ja nopeaa!
Perinteisessä järjestelmän toimituksessa projektin kestoa ja kustannuksia on erittäin vaikea määritellä ennalta. Toimitusaika on usein pitkä ja saattaa kestää jopa vuosia. Redoflown moduulein toteutettu toimitus poikkeaa täysin perinteisestä mallista niin kestoltaan kuin kustannuksiltaankin.
Alusta kestävään kasvuun
Redoflow:ssa yhdistyy uuden ajan analytiikka ja pilvipohjainen ERP. Palvelukonseptimme on kehitetty alusta asti pk-yritysten toiminnanohjauksen ja tiedonhallinnan tarpeita silmällä pitäen: se on kustannustehokas, nopea tapa ottaa Business Central –ympäristö käyttöön, skaalautuva sekä kätevästi muokattavissa.
%
Säästöt kirjanpidon kustannuksissa
%
Vähemmän kulutettua aikaa hallinnolliseen työhön
%
Säästöä myyntilaskujen käsittelykuluissa
%
Säästöä ostolaskujen käsittelykuluissa
Järjestelmän käyttöönotto ennen vs. nyt

Hintaa ei voida perinteisissä järjestelmän toimituksissa tietää etukäteen.
Kustannukset nousevat helposti erittäin korkeiksi, ollen jopa 70 – 500 tuhatta euroa.
Pitkä kesto, kustannukset ja heikko lopullinen sopivuus aiheuttavat korkeat riskit liiketoiminnalle. Projekti on haastava toteuttaa sekä ostajalle että myyjälle, ja lisäksi se sitoo tilaajan henkilökuntaa ja resursseja.

Redoflown hinnan tiedät etukäteen. Toimitus on nopea. Ei enää epämääräisiä pitkiä ja kalliita projekteja tai epämukavia yllätyksiä! Redoflowta tilaaja pääsee hyödyntämään heti, sillä perusympäristö on tilaajan käytössä jo kahden päivän kuluttua tilauksesta.
Redoflow on skaalautuva ja konseptoitu, ja se on yksilöitävissä kätevästi moduulien avulla. Redoflown uniikki toimitustapa ei kuormita tilaajan organisaatiota ja resursseja.
Ota yhteyttä
Jätä meille viesti täyttämällä alla oleva lomake, niin olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian!
Seuraa meitä
Yhteystiedot
Kiilakiventie 1, 90250 Oulu
Vanha Kaarelantie 33 A , 01610 Vantaa
010 206 3090
etunimi.sukunimi@redocap.fi