ZigaForm version 5.5.1
010 206 3090

Liiketoimintasi on kokonaisuus. Johda sitä kokonaisuutena yhden ratkaisun avulla, ilman tiedon hajauttamista useaan eri paikkaan. Kokosimme yhteen tärkeimmät hyödyt, jotka tietojen ja toimintojen keskittäminen yhteen järjestelmään tuo liiketoiminnallesi:

1. Näet liiketoimintasi tärkeimmät tunnusluvut yhdellä silmäyksellä, samassa näkymässä.

Kun kaikki liiketoimintatietosi ovat samassa järjestelmässä, näet koonnin liiketoimintasi tärkeimmistä avainluvuista ja menestysmittareista yhdellä katsauksella. Ketterä järjestelmä muuntaa saatavilla olevan datan helposti ymmärrettävään visuaaliseen muotoon.

2. Kaikki tarvitsemasi tieto kulkee saumattomasti järjestelmän sisällä, joten et hukkaa aikaasi tietojen syöttämiseen useaan kertaan.

Tietojen siirtely järjestelmästä toiseen on manuaalista ja aikaa vievää työtä, joten voit säästää huomattavasti aikaa keskittämällä tiedot ja toiminnot samaan ratkaisuun.  Myös virheiden riski pienenee, kun tietojen siirtelyä ei tarvitse tehdä käsin.

3. Tietosiiloja järjestelmien tai henkilöstön välillä ei pääse syntymään, vaan kaikilla työntekijöillä on pääsy heidän tarvitsemiinsa tietoihin.

 Tuliko tiimiin uusi työntekijä, jolle unohtui luoda tunnukset varastonhallintajärjestelmään ja järjestelmän pääkäyttäjä sattuu olemaan juuri nyt lomalla? Kun käytössä on yksi ratkaisu, kaikilla työntekijöilläsi on heidän tarvitsemansa tiedot ja työvälineet työskentelyyn. Järjestelmän käyttäjille voi toki määrittää eri tason oikeudet, eli esimerkiksi tiimin esimiehelle voi antaa laajemmat oikeudet kuin muille tiimiläisille.

4. Raportointi on oikea-aikaista ja nopeasti toteutettavissa.

Liiketoimintadata on valmiina yhdessä paikassa. Tietoja ei siis tarvitse koota yhteen manuaalisesti raportointia varten. Raportointi hoituu muutamalla klikkauksella, joten voit keskittyä analytiikan tulkintaan ja päätöksentekoon sen sijaan, että käyttäisit aikaa raporttien kokoamiseen. Raportointi tapahtuu aina samalla tavalla, joten se on systemaattista ja aina selkeästi esitetty – olipa kyse sitten sisäisestä tai vaikkapa sidosryhmäraportoinnista.

 

Tehosta työskentelyä kokonaisvaltaisen ratkaisun avulla

Jätä näpertely sikseen ja käytä aikasi tehokkaammin siirtymällä usean erillisen järjestelmän käytöstä yhden, kokonaisvaltaisen ja joustavan ratkaisun käyttäjäksi.

Redoflow-palvelukonseptimme on nerokkain tapa ottaa käyttöön, päivittää ja ylläpitää Microsoft Dynamics 365 Business Central -järjestelmää. Kokenut monialaosaajatiimimme kartoittaa juuri sinun yrityksellesi sopivan ratkaisun, huomioiden liiketoimintaprosessiesi tarpeet ja kehitysmahdollisuudet.

Tavoitteenamme on lisätä liiketoimintasi hallittavuutta, ennakoitavuutta ja tuottavuutta sitoutuneena ja pitkäaikaisena kumppanina, tarjoten yrityksellesi alustan kestävään kasvuun.

Heräsikö kysyttävää? Ota meihin yhteyttä alla olevalla lomakkeella, niin olemme teihin yhteydessä mahdollisimman pian.

5 + 9 =