ZigaForm version 5.5.1
010 206 3090

Liiketoiminnan perustoimintojen käydessä raskaiksi, on hyvä pysähtyä miettimään uudenlaisia toimintatapoja.

Hektinen arki tarjoaa meille alati muuttuvia haasteita liiketoiminnan hallinnan eri osa-alueilla. Tartumme haasteisiin miettien sopivia ratkaisuja asia kerrallaan. Ajan saatossa erilliset, yksittäiset järjestelmät eivät välttämättä enää vastaakaan kehittyvän liiketoimintamme tarpeisiin, vaan muodostavat osaltaan resursseja syövän pullonkaulan jossa työtunnit palavat kokonaisuuden hallintaan sekä rutiinitöihin. Toisin sanoen kasvu voi muodostua kasvun esteeksi, mikäli organisaatio ei reagoi muutoksiin riittävän nopeasti. Oletko törmännyt ilmiöön?

Kertaluontoinen ongelmanratkaisu 

Yrityksen tarpeisiin optimoidun toiminnanohjaus- eli ERP-järjestelmän avulla useamman eri järjestelmän viidakosta voidaan luopua kerralla. Ydinajatuksena kaikki oleellinen data tuodaan yhteen paikkaan, selkeästi tulkittavaan muotoon. Yhdellä yleiskatsauksella on saatavilla tieto liiketoiminnan jokaisen osa-alueen ajankohtaisesta tilasta. Tieto esitetään selkeästi visualisoiduilla raporteilla, jotka saa tietoturvallisesta pilvestä haettua vaikka mobiilipäätteeltä luettavaksi. Näin tieto saadaan kätevästi liikkumaan myös eri sidosryhmien välillä ilman kommunikaatiokatkoksia.

Kuinka uusi kuluerä luo yritykselle säästöä?

Yleinen harhaluulo saattaa olla, että ERP-järjestelmän hankinta on raskas sekä hintava operaatio. Näin on ollut aiemmin, mutta ei kuitenkaan tarvitse olla. Järjestelmän hankintaa suunnitellessa on hyvä huomioida, että on olemassa sekä järjestelmätoimittajia, että kumppaneita jotka toimittavat järjestelmän käyttöönottoa, kehitystä sekä jatkuvaa käyttötukea kokonaisvaltaisena palveluna. Jälkimmäinen on kannattava valinta silloin, kun siirtymä halutaan tehdä nopeasti ja yleiset sudenkuopat välttäen – eli kustannustehokkaasti. Pelkän järjestelmän hankkiminen voi olla haastavaa, mikäli talon sisältä ei löydy valmista asiantuntijaa, jolla on aikaa sekä käyttöönottoon että jatkuvaan ylläpitoon.

Käyttöönoton jälkeen järjestelmä alkaa maksaa itseään takaisin välittömästi; säästäen konkreettista työaikaa toistuvista rutiinitöistä, vapauttaen resursseja tuottavaan työntekoon, jalostaen dataa liiketoiminnan tiedolla johtamiseen perustuvan päätöksenteon tueksi, ja antaen työkalut markkinan ymmärtämiseen sekä ennakoivaan analysointiin.

Redoflow menestyksesi tukena

Redoflow on Redocapin oma palvelukonsepti, jossa haluamme tuoda Microsoft Dynamics 365 Business Central-toiminnanohjausjärjestelmän parhaat ominaisuudet pk-yritysten saataville matalalla kynnyksellä. Asiantuntijamme toimivat liiketoimintasi tukena, jolloin yhteinen tavoitteemme on säästää aikaa sekä rahaa ja tähdätä kohti kasvutavoitteita.

Aluksi kartoitamme yhdessä liiketoimintasi nykytilanteen ja tulevaisuuden tavoitteet. Näillä pohjatiedoilla kokoamme tarpeitanne vastaavan järjestelmäkokonaisuuden eri moduuleista. Moduulipohjainen toteutus takaa sen, että järjestelmä kasvaa yrityksesi mukana ja näin vältytään uusilta järjestelmähankinnoilta tulevaisuudessa.

Heräsikö kiinnostus? Jätä meille viesti, niin olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian!

14 + 15 =